KÖTÜ FLİMLER ÜZERİNE BİR DEMEÇ!

Merhaba sayın izleyiciler sizler için bir kaç kötü film seçtim hepsi de irrite olacağınız filmler neden seçtim. Çünkü her ne kadar iyi filmler izleyip bir şeyleri hayallerimize kattıysak kötü filmleri de izleyip hayatımıza bilumum limon sıktık. Seçtiğim bir kaç çok kötü öğk diyebileceğimiz filmler seçtim ve izledim. Aynı şekilde asıl işkencenin ne olduğunu kavradım. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim bence bu filmleri yazmak için insanın baya kafası güzel olması lazım yoksa başka türlü bu filmleri neden çektiklerini anlamak çok zor. Bir senaristin hayal dünyası bu kadar kötü olamaz bence ki aşağıya yazdığım filmleri görünce muhakkak ki aynı fikirde olacağız. Siz izlemeyin merak etmeyin diye afişlerini eklemeyeceğim.

Neyse efenim başlayalım…

1) Kartoffelsalat

Almanya'da  bir okulu saran zombi virüsü ve ondan tek kurtulan Leo'nun dünyayı kurtarma çabalarını konu alıyor.

 

2) Jurassic Shark (2012)

Petrol şirketinin yanlışlıkla buzlarını çözdüğü tarih öncesi bir köpekbalığı ve ondan kaçmaya çalışan insanların başına gelenleri konu alıyor.

 

3) Keloğlan Karaprens'e Karşı (2006)

Masal kahramanı Keloğlan’ın İyilikler Ülkesinin prensesi Cankız’a aşık olduğunu bilmeyen yoktur. O’nun kalbini kazanabilmek için bütün saflığı ve iyi niyetiyle yollara düşer. Komşu kızı Balkız’ın aşkını kendi sevdası uğruna fark edemez. Cankız’ın da aklı fikri Kara Prens’tedir. Ailesi kızlarının böyle kötü birisine aşık olmasına çok üzülür. Kara Prens de Cankız’ın duygularını karşılıksız bırakmayınca bu aşkı tek önleyecek olan bizim Keloğlan’dan başkası değildir. Balkız da aşkını kalbine gömerek Keloğlan’ı Kara Prens’e karşı gösterdiği mücadelede yalnız bırakmaz. Bunun için erkek kılığına bile girmekten çekinmez. İyilerin ve kötülerin savaşına bir de aşk eklenince macera dolu bir serüven başlar.

 

4) Dünyayı Kurtaran Adam'ın Oğlu (2006)

Film, Türk insanının algılama, düşünme ve davranış biçimlerinden yola çıkılarak uzayın nasıl fethedilip, Türkleştirildiği hikâyesini anlatıyor. Cüneyt Arkın bu defa, oğlu rolündeki Mehmet Ali Erbil ile dünyayı bir kez daha kurtarıyor.

 

5) Birdemic: Shock and Terror (2010)

Mutasyona uğramış kuşlar ve onlarla savaşan insanları konu alan tuhaf bir film.

-

Gördüğünüz basit ve sevimsiz hikayelerin süslediği pek güzel olmayan aksine mizahı bile pek yapamayan filmler. Bunları neden, nasıl, niye çektiklerine anlam veremiyorum. Hem ülkemizde hem başka ülkelerde oldukça fazladan içi boş leş filmler mevcut. Eski filmlerin yeni versiyonlarını yaparak sinema işini klasik işlere döndüren senaristler bir de kötü filmler yaparak bu pandemi hayatında iyice canımızı sıkmaktan başka işe yaramıyor. Ben genelde böyle kötü filmlere agu bugu filmler diyorum. Her gördüğüm de işte bir agu bugu filmi daha kuusucağım artık diye diye sinemadan soğudum.

 

Yani kısaca arkadaşlar ne olur bu gibi içi boş böyle korkunç filmlere yer vermeyin zihninizde ve iyice seçin izleyeceğiniz filmleri...

Yorumlar

Popüler Yayınlar